Lördag


Skaplig träningvärk idag, jojo. Men då får man ju i alla fall bekräftatat att man gjort någonting bra. Igår blev det 1 & 1/2 timme på gymmet, riktigt härligt faktiskt. Det blev lite muskler, men destomera kondition den här gången, vi körde ca 20 min crosstrainer, 10 min trappmaskin (maskinen från helvetet) och 10 min roddmaskin som uppvärmning plus lite till då. Som sagt, det känns bra.

Snart ska jag göra mig iordning för att bli hämtad av mamma, så vi kan handla träningskläder till henne & finkläder till mig. Måste leta igenom garderoberna också efter ett par finskor, vilket är ett måste på en finsittning. Ska även försöka ta mig till Willys för att köpa något, jag behöver nämligen ett kvitto däifrån, det igår i sjuksköterskerookieuppgifterna till vår plåsterjakt.

Hade två helt knäppa drömmar inatt, den ena orkar jag inte berätta, har inte riktigt smält den än, men den handlar om att min mobil gick sönder, på ett jättekonstigt sätt. Den andra drömmen var inte så lång och det ända jag minns var att vi skulle äta tacos med b.l.a Pontus familj, tacosen köpte man från ett marknadstånd. Pontus skulle köpa maten, men det tog så långt tid, så helt plötsligt börjar han hjälpa snubben som lagar tacos. Det sjuka var att snubben var naken och helt plötsligt står Pontus också naken och serverar tacos, haha Sjuuuukt!
Om någon som läser detta är drömtydare, så vill jag absolut INTE veta vad denna dröm betyder!!

NU frukost!


Kommentarer
Postat av: Luucy

härligt med träning :D

2011-01-29 @ 13:37:36
URL: http://luucylouise.blogg.se/
Postat av: Jennie

Bra med träningsvärk! Hoppas du får det trevligt ikväll och att du hitta något fint att ha på dig! ;) <3<3

2011-01-29 @ 15:40:51
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet! Jag har en såndär hatkärlek till trappmaskin. Pissejobbig! Definitivt maskinen från helvetet. Nu får vi vara snälla för om man är dum och dör och hamnar i helvetet får man stå i en sådan i all oändlighet ;)

Kram!

2011-01-29 @ 19:31:50
URL: http://annasedai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0