Vindruvsmage


Ligger i solstolen på landet hos päronen och har uppblåst mage och vindruvor ända upp i strupen, jag är mätt på vindruvor kan man säga. Att vindruvorna är i strupen kan i och för sig också bero på att jag ligger med överkroppen neråt och underkroppen uppåt dvs att vindruvorna inte ens tagit sig ner i magsäcken utan fastnat i strupen på nervägen och alltså inte uppvägen. Nog pratat om vindruvor!
vindruvor, vindruvor, vindruvor, mohahaha!!!

Jag befinner mig alltså hos päronen på landet för att plugga, går väldigt bra märker ni nu. Men jag har ju faktiskt varit i skolan hela förmiddagen och det gills som plugg. Vår lärare säger att vi ska plugga 4 timmar per dag, han menar nog efter själva tiden i skolan, men det menar inte vi elever. Så idag har jag alltså pluggat 4 timmar, 3 i skolan och 1 hemma!

Idag fick jag skjuts ut på landet av mormor, hon är snäll. Det är hennes vindruvor jag äter by the way.
Jag skulle egentligen tagit Pontus bil, men den hade fått batteritorsk, men det är inget farligt, den får det en sisådär fyrahundratusensjuttioelva gånger per månad för att jag eller Pontus (mest Pontus såklart) glömmer stänga av lyset. På gamla bilar måste man alltså sätta på och av lyset själv, inte så jobbigt kan man tycka, men på det flesta bilar finns ett pling inbyggt som påminner om att man ska stänga av lyset, ett sådant pling har inte vi. Vi ska därför åka med bilen till doktorn för att sätta in ett sådant pling. Det kommer bli jättebra tycker bilens batteri. Pling, pling!

Nej, nu ska jag fortsätta med att inte plugga!
Plong!


Gammal bild, men jag ser sjukt smart & itteligent (intelligent) ut!




Kommentarer
Postat av: patricia

Vill du bli veckans blogg? var med i tävlingen :D

2011-06-04 @ 16:04:51
URL: http://trisiaa.devote.se
Postat av: trisia

Nu kör vi igen!

Denna gång kan två bloggar vinna!

2011-06-08 @ 13:51:33
URL: http://trisiaa.devote.se
Postat av: trisia

Ha en bra dag! :)

2011-06-14 @ 19:07:36
URL: http://trisiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0