Höst


Det är höst nu!
Nästa vecka kommer vintern säger Pontus, det betyder att man ska sätta på vinterdäcken i helgen. Jag fattar nada, tycker det igår var augusti och jag började skolan igen. Men nu är det frost på mornarna, hala vägar, julreklam på tv, tidningredaktionerna förbereder julnumren, förkylningar i varje hörn. Det är alltså påväg att bli vinter, kung Bore börjar mjälla och Robert Wells klär sig i päls.
Såg dock en kvinna i T-shirt idag, såg lite ut som hon var hämtat från en annan årstid, kanske hade hon gått fel?

Annars har min dag sett ut som följer;
Kollat facebook
Vaknat
Kollat facebook
Läst bloggar
Kollat facebook
Gått upp ur sängen
Inte ätit frukost
Kollat facebook
Duschat mig
Sminkat mig
Kollat facebook
Blivit hämtad av mamma
Inte gått till optikern
Åkt bil ut till päronen på landet
Ätit lunch från Innovation
Kollat facebook
Kissat + spelat wordfeud
Kollat facebook
Inte velat plugga
Pluggat
Fikat
Inte pluggat klart
Kollat facebook
Läst bloggar
Pratat i telefon
Bajsat + spelat wordfeud
Kollat facebook
Läst bloggar
Kollat facebook
Väntat på lasange
Bloggat
Genomgående hela denna eftermiddag har jag också lyssnat på en döende humla i väggen som fått i sig fluggift, som ett antisimex wannabe företag var här och spruta vinden med igår!
Har alltså hunnit med en hel del idag, stjärna till mig * och än är inte dagen slut!

Imorgon ska jag träffa en fin vän, det ser jag fram emot!
Hej då!


Titta, julfrukt i affärerna!! När kommer julmusten måntro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0