Klädbytardag


Jajemen, var på klädbytardag på folkhögskolan idag, riktigt trevligt och roligt intitiv tycker jag! Man lämnar max 5 plagg från sin garderob och får sedan plocka 5 nya, gratis! Naturligvis varierade kvaliten på kläderna men nog kan man nosa upp en del fynd.Väldigt härlig känsla att utöka garderoben med något nytt, när man inte betalat ett öre för det och inget dåligt samvete, i detta köpsamhälle inte!
Fick med mig en äkta moccajacka, ett par levis 501:or samt en snygg vintage väska hem, så jag är nöjd!

Ännu mera nöjd är jag över mitt fucking VG som jag fick på mikrobiologitentan. Tyckte den var så himla svår och kände mig så himla missnöjd efter, så fick en shock igår när jag såg betyget. Jag har grymt dålig koll på vad jag kan och inte kan med andra ord, shame on me!

Nu ska jag sitta upp på träningscykeln!
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0