Armani


Ja juste. Skickade just iväg min pojkvän för att säkerhetsbajsa lite så jag kan få skriva i fred ,annars stör han mig bara med massa pussar, usch & fy! Apropå bajs så såg jag igår att Kissie hade gett bantnigtips i sin blogg, att bajsa. Jaja, nog pratat om bajs.

Idag var det skola till fyra, men vi slutade tjugo i tolv, rätt bra tycker jag. Så då blev det mysdag med mor, lite second hand shopping och en god sallad till lunch och avslut med stor veckohandling, inte lika kul.
Apropå second hand, idag fyndade jag en vinterjacka från armani för 125 riksdaler, den var grå.

Imorn är det fredag och då blir det skola, shopping av Montazami läppstift, träff med Jennie och resa till Västra aros. På lördag blir det marknad och ferre på kvällen med världens bästa tjejer, men det är ju självklart. Alla tjejer jag känner är världens bästa!

Nä nu får det va nog, imorgon måste jag vara pigg, då ska vi prata virus..och ja, jag kommer ha alla virus och bakterier när vi är klara med detta, haha.

Bajs med majs!



...och som avslut, denna upppiggande video


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0