Ledig!!!


Nu jäklar i min lilla låda, nu är sista tentan för denna termin skriven & nu är jag ledig 1 hel vecka! Det är man inte bortskämd med minsann, har haft ca 2 veckor sammanhängande semester på 1 år, så nu ska här njutas!
Sedan väntar nämligen en tuff vårtermin, sägs av vissa vara den tuffaste på alla tre åren, huga. Men det ska också vara så otroligt lärorik, först ut ska vi lära oss att bland annat ta prover, vilken tur, jag som älskar att sticka folk! Nån frivillig försöksperson?

Nu ligger jag & bara njuter av min frihet i mormors soffa efter en välbehövlig frukost! Sedan väntar en liten promenix & lunchande! Mys! Tjong flaggstång!

Avslutar med en bild på vår sovrumslampa, bara för att jag kan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får sticka mig om jag får sticka dig!!!? ;)

2012-01-13 @ 15:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0